Die uralte Drogen und Verbrecher Kartelle des „Ilir Doci“ operieren ungehindert in Deutschland, seit über 20 Jahren

Es  war Alles bekannt, schon in 1996, was da für Vögel, neue kriminelle Netzwerke aufbauten, oft mit Sokol Kociu, Ferdinand Durda,  schon ab 1991, als zentrale Personen für Salih Berisha und dem angeblichen Geheimdienst, einem Sammelsurium von Dumm Kriminellen unter Gazitete.

Eine Schwer kranke Frau, sucht Anerkennung, steht mangels IQ, unter verschiedenen Pharma Mitteln mit enormen Nebenwirkungen und ignoirert das Völkerrecht und die Justiz, wenn man solche Verbrecher noch im Juni einlädt! Seit langem existieren keine Fotos, TV Aufnahmen, wenn sie aus dem Flugzeug steigt, wo die Hirnlose sich nur mit Dumm Kriminellen umgibt, trifft und Betrug organisiert ohne Ende.

Einzige Deutsche Aussenpolitik: nur mit Verbrechern, Terroristen die auch mit viel Geld finanziert werden. Dümmer geht es nicht mehr, wenn sogar E. Robelli, über diese Peinlichkeit Artikel im Kosovo schreibt. Peinliche Berater der Regierung, die sich an ihre Posten klammern und den Unfug zulassen, ständig Kriminelle in Berlin auch wie Edi Rama einzulagen, wo die gesamte Balkan Politik schon lange gescheitert ist.

Treffen von zwei Hirnlosen und verblödeten Gestalen in Berlin im Juni 2019, wo Beide keine richtigen Schulen besuchten, man nur kommunisten PR Bildung hat, und gefakte und erfundene Diplome, weil man für jede normale höhere Schule zu dumm ist und war. Da muss mit allen Mitteln und einem korrupten Apparat vertuscht werden, wie bei Joschka Fischer, Steinmeier, oder gar Heiko Maas, bis Katharina Barley.

Kick Back Geschäfte als Bestechung: Kriminelle Energie von Schröder bis Merkel. Telekom, die KfW, Daimler, Siemens, RWE und Co. wollen ein Geschäft abschliessen und als Beigabe zur Bestechung, gibts es einen Empfang in Berlin, bei den käuflichen „useful“ Idiots.

https://s2.qwant.com/thumbr/0x380/7/d/f41b913f0e3bb04351875b8c0077730dd07a7e5709f5e952e37f29f7ab3e8a/2019-06-06-kosovare.jpg?u=https%3A%2F%2Feuropeanwesternbalkans.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F06%2F2019-06-06-kosovare.jpg&q=0&b=1&p=0&a=1

Vor kurzem (6, Juni) noch Gast bei Angela Merkel, der Extrem Mörder, Verbrecher

In Mitten der Edel Bordell in Deutschland, des Verbrechens erneut wie im Visa Skandal: der Steuer finanzierte DAW Präsident Müller mit Mördern, den Bordell Inhabern wie Dreschaj in Hamburg

uralte Freunde auch in 1999 schon: Ramuz Haradinaj, Ilir Meta

Wenn man keinen Beruf und Verstand hat, wird man Steuer finanzierte Lobbyist, oder Politiker. Mit Plagiat Diplom, vollkommen Hirnlos und korrupt, wird man sogar EU Commission Präsidentin im Spektakel der Dumm Korrupten. Die Verbrecher Kartelle in Berlin, schützen sich im Mafia Stile, durch Immunität, damit man nicht im Untersuchungs Ausschuss aussagen muss.

Bildschirmfoto vom 2019-04-09 08-04-52

Haradinaj’s brother Daut was sentenced by a UN court in Kosovo for his involvement in the kidnapping and murder of four Kosovo Albanians, who belonged to the FARK, an armed formation of Kosovo Albanians and rivals of the KLA, to five years in prison. Enver Haradinaj, another brother of Ramush, was assassinated in April 2005 in a drive-by shootout in Kosovo. According to the UN security forces, there was a confrontation between rival Kosovo-Albanian clans.[70] The youngest brother Frashër was still a student as of 2007 and worked in the service of the now former Provisional Institutions of Self-Government.

Festgenommen in der Schweiz, die Rapperin „Loredana Zef“, Mitglied in der Deutschen Politik mit Ramuz Haradinaj, bis zu dem Rapper „Stressi“

Das Edi Rama Kokain Kartell mit Arber Cekaj, L. Morina, K. Broci im focus der Internationalen Geheimdienste


Setzen Sie unter Sequestrierung sind:

Insgesamt 72 000 Euro in Rechnung der Gesellschaft mit den Initialen „TRC“ sh.pk, in der Nähe einer Bank von der zweiten Ebene;

Untiefen 11 167 m2 Fläche im Dorf Drace befindet, Ishëm in Lalzi Bay, Durres.

Sandbänke 140 im Dorf Drace, Ishëm in Lalzi Bay, Durres gelegen m2.

Ackerland mit 873 m2 Fläche befindet sich im Dorf Drace, Ishëm in Lalzi Bay, Durres.

Land mit 404,5 m2 Fläche + 2-geschossiges Wohngebäude, Wohngegend im Erdgeschoss 147,6 m2, Terrasse 10,9 m2 Fläche + Skala + ersten Stock Wohnfläche 158.5 m2, befindet sich in Tirana Municipal Einheit 11 No. .

 

Katër të arrestuarit në Shqipëri  janë Edi Lika, Klevi Lika, Agim Ceka dhe Alban Mollaymeri, ndërsa të proceduar në Belgjikë janë Alfred Vladi, Elvis Vladi, Edi Lika, Agim Ceka, Alban Mollaymeri, Niman Nimani, Alman Nimani, Albana Vladi, Arianit Nimani, Drita Sopo dhe Driton Hakaj.

Hamburger Wohnung als Logistikzentrum

René Matschke © NDR Foto: Screenshot

René Matschke von der Zollfahndung warnt seit Jahren vor einer Kokainschwemme.

Als Dreh- und Angelpunkte des sogenannten „Paraguay-Netzwerkes“ fungierten dabei offenbar mehrere Adressen in Hamburg. Das geht aus Gerichtsunterlagen hervor, die Reporter von NDR, BR und „Süddeutscher Zeitung“ einsehen konnten. Einer der Hauptbeschuldigten, der 21-jährige Dario L., hatte eine Wohnung in einem Hamburger Stadtteil angemietet, die der Gruppe offenbar als eine Art Logistikzentrum diente. Bei einer späteren Durchsuchung stellten Rauschgiftfahnder des Hamburger Landeskriminalamts dort unter anderem Lieferscheine und weitere Unterlagen zu Bananenlieferungen sicher. Fahnder von Zoll und Polizei prüfen auch, inwiefern die Bande möglicherweise Mitwisser etwa in Logistikfirmen hatte, die sie über den Weg der Bananen-Lieferungen informierten. René Matschke, Leiter der Hamburger Zollfahndung, sagte dem NDR: „Die sind definitiv sehr gut organisiert. Und wir prüfen natürlich, ob es nicht irgendwelche Innentäter gibt. Natürlich brauchen die Kontakte in die Firmen rein.“

Täter aus mittlerer Führungsebene gefasst

Den Männern wird bandenmäßiger unerlaubter Handel mit Betäubungsmitteln in nicht geringen Mengen vorgeworfen. Insgesamt, so vermuten die Fahnder, hat die Bande mehr als zwei Tonnen Kokain nach Deutschland geschmuggelt. Die Anklage ist auch deshalb außergewöhnlich, weil es den Ermittlern unter Federführung des Landeskriminalamtes Bayern offenbar gelungen ist, Täter aus der mittleren Führungsebene eines international agierenden Rauschgift-Rings zu fassen.

Kokain-Pakete in Bananenkisten

Bananenkiste © NDR Foto: Screenshot

Supermarkt-Mitarbeiter entdeckten Kokain-Pakete unter Bananen.

Die Taten fielen auf, weil im September 2017 in mehreren Supermärkten in Niederbayern Bananenkisten angeliefert wurden, in denen die Markt-Mitarbeiter Kokain-Pakete entdeckten. Die Ermittler verfolgten daraufhin die Spur der Lieferungen zurück und stellten fest, dass es immer wieder zu Einbrüchen in sogenannten Reifehallen gekommen war. In diesen Hallen werden Bananen und andere Obstsorten gelagert und von dort in Deutschland und Europa verteilt. Mit Hilfe aufwendiger Überwachungsmaßnahmen konnten die Ermittler – zwischenzeitlich waren rund 500 Zollfahnder, Polizisten und Staatsanwälte im Einsatz – das Vorgehen der Täter aufdecken. In Ecuador soll demnach Kokain in Bananenlieferungen versteckt worden sein, die allesamt in Reifehallen einer bestimmten Firma in Deutschland geliefert wurden. In diese Hallen brachen die Täter ein und klauten das Kokain, bis zu 320 Kilogramm pro Einbruch. Dazu, so legen es die Ermittler dar, sollen eigens Einbrecher-Gruppen aus Albanien eingeflogen worden sein. Das LKA Bayern registrierte im Ermittlungszeitraum acht Einbrüche in Reifehallen in Bayern, Hessen, Nordrhein-Westfalen und im Saarland. Überwachungsvideos zeigen, dass die Täter dabei teilweise bewaffnet vorgingen. Durch Funkzellenabfragen und Telefonüberwachung kamen die Ermittler der Bande letztlich auf die Spur.

Weitere Informationen

Deutsche Politiker, Diplomaten und die Drogen Kartelle mit Hekuran Hoxha, Saimir Gjepali, Admir Hoxha

 

700 kg Kokain, wurde in einem Container einer Leder Fabrik in Vizence entdeckt, der Besitzer rief die Polizei, was dann beschlagnahmt wurde. Europa weit aufgebaut und von der Deutschen Justiz Mafia geduldet, das Drogen Kartell der Albaner. Uralte Kokain Kartelle, über bekannte Container Häfen in Italien, ebenso in Kroatien.
Das Drogen Kartell des Arber Cekaj, inklusive eigener Killer Kommandos mit
Elvis Dizdari

http://www.newsbomb.al/kapen-690-kg-kokaine-ne-nje-kontejner-me-lekura-ne-itali-143624

Der Bruder von Edi Rama, Olsi Rama, ein Georg Soros Mann mit dem Gangster Tom Doshi
Goldene und teure Uhren bei Polizei Direktoren mit dem Super Mafia Boss: Samir Tahiri, identisch wie bei S. Ceblis, vom Auswärtigem Amte einem Club der Hirnlosen

https://tse2.mm.bing.net/th?id=OIP.9IlUkRdPU96NL9ZlrwkviAHaHZ&pid=15.1&P=0&w=300&h=300

Gregor Rama, 60.000 $ Maybach Brille

Sohn des Edi Rama: Gregor Rama, was Alles sagt: 60.000 $ Maybach Brille, mit Sicherheit echt.

Ergys Hoxha, Geldeintreiber des Edi Rama bei Verbrecher Clans, inklusive eigenem Hinrichtungs Team mit Ervin Dalipaj

Die Hamburger Politik Mafia von den „Osmani“ Clan, bis heute immer dabei, mit Knut Fleckenstein.

Der Bruder von Edi Rama, Olsi Rama, ein Georg Soros Mann mit dem Gangster Tom Doshi

Ein BKA Bericht gibt Aufschluss, wo Deutsche Diplomaten auch vor Mord nicht zurückschreckten um ihre Mafia Geschäfte zu vertuschen
EU Mafia und Vangjush Dako, Adrian Cela, Hekuran Hoxha, Dash Gjoka, Yassin Avdyli, die Profi Verbrecher von Durrres, im Focus der Internationalen Ermittler Heute mit eigenen Heroin Labors, die gut in Deutschland situiertierten Drogen Bande, aller Verbrecher Clan.

Luxus Bau, der Altin Avdyli Gruppe: National Strasse, Tirana – Kavaje, an der Abzweigung nach Shiak[

 

  • Ibrahim Lici

    Im Solde der „Ilir Meta“ Verbrecher Kartelle und in Tradition: von Frank Walter Steinmeier bis Anduena Stephan Original Edi Rama Mafia Stile, weil er nur in illegalen Mafia Bauten an der Küste, hier nun bei Elbasan verkehrt. bildschirmfoto vom 2019-01-07 07-45-52 Edi Rama Tradition. Kabinetts Sitzungen bei der Super Mafia in illegalen Bauten, die nie eine Genehmigung erhielten in seinem Landraub System http://top-channel.tv/wp-content/uploads/2019/01/WhatsApp-Image-2019-01-06-at-11.50.14-1038x675.jpeg Erst Anfang Januar 2019

  • Ilir Doci in Bochum, ist der Organisator des Transportes

    Er spricht Albanisch Konzessionär in Deutschland: Toyota den Papierkram fertig, aber ich habe nicht nach innen sehen

    Ilir Doci ein Autohändler in Deutschland, der nie in Haft kam schon im Visa Skandal, hat ebenso mit dem dubiosen Geldtransport, mit Autos zutun. MIt Geldwäsche und mit Bochum als Verteiler auch rund um Import von Granit Steinen, voll gepackt mit Drogen.

    „Toyota-t me 3.4 milion EURO“, zbulohet PLANI KRIMINAL, i shpëtuan dy herë policisë, si vepruan për të sjellë PARATË E PISTA në Durrës (DETAJE)

    Publikuar tek: aktualitet, më 14:24 28-06-2018

    Edi Cani (pronar i kamionit) dhe Klevis Cani (Shoqeruesi i shoferit)

    Detaje të reja zbulohen nga plani kriminal për të sjellë 3.4 milion euro në Durrës, me dy makina Toyota Yaris.
    Shtetasit Edi Lika, Alban Mollaymeri, Elvis Vladi dhe Alfred Vladi kanë bërë të njëjtën rrugë dhe dy herë të tjera brenda disa javëve, gjë që tregon për testim të kësaj forme të pastrimit të parave përmes transportit rrugor-detar, rrugëtime të cilat kanë rezultuar të suksesshme dy herët e para. Referuar hetimit të prokurorisë, siguruar nga gazetarja Klodiana Lala shpjegohet roli specifik i gjithësecilit prej anëtarëve të grupit kriminal. Personat nën hetim çmohet se kanë gjithësecili rolin e vet specifik në këtë grup të strukturuar kriminal, i cili dyshohet se përbëhet edhe nga persona të tjerë që deri më tani janë të paidentifikuar. Shtetasi Elvis Vladi ka qendruar në Belgjikë (nga TIMS rezulton se ka dalë nga RSH më datë 19.04.2018.) dhe është marrë me organizimin e gjetjes së mjeteve me qëllim transportin e parave që vijnë nga aktivitete kriminale të paligjshme. Pikërisht pasi është bërë ngarkimi i 7 mjeteve Toyota Yaris, më datë 20 qershor 2018, më datë 22.06.2018 është kthyer me avion nga Belgjika për në Tiranë, për të bërë dhe pritjen e parave të pista. Nga ana tjetër Edi Lika dhe Klevi Cani kanë marrë përsipër sigurimin e transportit të parave me mjetin trajler Bizarre nga Belgjika ne Shqipëri. Shtetasi Alfred Vladi do bënte pritjen e lekëve në portin e Durrësit dhe Alban Mollaymeri do të bënte ç’doganimin e tyre. Siç vihet re gjithësecili ka një rol specifik në këtë grup të strukturuar kriminal dhe në këto kushte ekziston dyshimi, i aryseshëm edhe për ekzistencën e veprës penale të “Grupit të strukturuar kriminal“. http://www.newsbomb.al/toyota-t-me-3-4-milion-euro-zbulohet-plani-kriminal-i-shpetuan-dy-here-policise-si-vepruan-per-te-sjelle-parate-e-pista-ne-durres-detaje-126039 Waffen, Drogen, 200.000 € bei angeblichen Arbeitslosen, welche Transporte für die Mafia überall organisieren.

 

 

Schlagwörter: , ,

KOMMENTAR(E) (9)

  • Gjoka
    Jul 22, 2019., 21:30 •

    Neben der Null Justiz, wird besonders auch hervorgehoben, das ausländische Firmen erpresst werden, Regierungs nahe Personen im Management aufzunehmen, zu bezahlen, oder gleich Aufträge als Subunternehmen Regierungsnah zu vergeben. Uralt bekannt, das Original korrupte Deutsche System mit der KfW, Weltbank, EU Banken und ausl. Firmen wie CEZ, was zum Abwandern der ausl. Firmen führt und führte. Berufs Betrüger verkaufen das als "Entscheidende Fortschritte" wo schon jeder Albaner bei diesem System Betrugs der Internationalen Diplomaten Mafia ins Staunen kommt. Titel Storys, das die Edi Rama Regierung vor allem ausl. Unternehmer und Firmen erpresst.

    More information about Albania is available from the Department of State.
    • 2019 Trafficking in Persons Report - Albania (PDF 122 KB)The Government of Albania does not fully meet the minimum standards for the elimination of trafficking but is making significant efforts to do so. The government demonstrated overall increasing efforts compared to the previous reporting period; therefore Albania remained on Tier 2. These efforts included updating standard operating procedures (SOPs) for victim identification and referral, allocating funding for victim coordinators in every prosecution office starting in 2019, and institutionalizing training on trafficking within the Border and Migration Police (BMP). The government also doubled the budget for the Office of the National Anti-Trafficking Coordinator (ONAC) and adopted the 2018-2020 national action plan. However, the government did not meet the minimum standards in several key areas. The government continued to investigate, prosecute, and convict fewer cases, leading to the lowest level of reported law enforcement actions in four years. Additionally, the government lacked proactive identification efforts and law enforcement, in particular, did not consistently participate in mobile victim identification units or consistently screen vulnerable populations. The government continued to delay funding for NGO-run shelters and did not consistently apply victim-centered approaches to investigations and prosecutions.
    • Der Bundesdruckerei Skandal in 2002 im Spiegel

      Verhaftung des Bujar Himci, der 3 höchsten Polizei Direktoren in Albanien im Bundesdruckerei Skandal am 4.10.2002

      The FBI believes largely that the Albanian Mafia could be involved in “terrorist financing,” adding more specifically, “ties to organizations suspected of involvement in terrorist financing, (the international stolen car racket).” SUBJECT: CRIMINALS MAKING THE LAWS IN ALBANIA’S PARLIAMENT
    • EU finanziert, gefördert und organisiert: Albanische Wahlen, wo sich nur Verbrecher Clans einkaufen
    • 2001: AAEF Reklame Tafeln an der damaligen National Strasse nach Tirana, wo man Tausende von illegalen Grundstücken verkaufte. ca. auf der Ostseite wo heute Mercedes illegal gebaut hat>
    Wie in Deutschland, haben korrupte Kriminelle und Idioten das Sagen, was ja mit Steinmeier, Rezzo Schlauch, Steinbrück, Jörg Asmussen anfing und 1 Billiarde Vermögen vernichtete in Deutschland mit Mafiösen US Consults und Hedge Funds. Georg Soros: Richardo Hausmann Bildung; Dumme werden Minister und Präsidenten in Albanien in Tradition Georg Soros Idioten müssen auch noch nach über 25 Jahren, dumme Kommentare zur Wirtschaft geben, was mit der "Schock Therapie" begann, heute mit den Idioten der Zivilen Gesellschaft, Schwuchtel NGOs, und Pseudo Unis wie EUT in Tirana fortgesetzt wird. Die Dümmsten der „Zivilen Gesellschaft“ wie US Professorin: Lory E. Amy beleidigt harmlose Studenten in Tirana Geldwäsche, Betrug, Drogen und Kinder Handel, die einzige Geschäftswelt der Albaner Mafia, wo immer mehr Einwohner auswandern, seitdem Idioten des Justizministeriums, mit der IRZ Stiftung auch noch Justiz bringen wollen mit iher "Camorra" Organisation und Mission der Hirnlosen Inkompetenz. Bildschirmfoto vom 2019-07-13 19-24-00 http://marina-durres.de/wordpress/2018/10/10/georg-soros-richardo-hausmann-bildung-dumme-werden-minister-und-praesidenten-in-albanien-in-tradition/

    • Insider
      Sep 26, 2019., 18:51 •

      Die Griechen liessen einen Container aus Ecuador weiter befördern mit Kokain in den Hafen Durres, wo die Deutsche EMS mit ihren kriminellen Partnern zuständig ist für Container. 3 Personen aus der Hafen Sicherheit wurden festgenommen, darunter der Chef für die Container Bewegung und Güter des Hafens. Alles unter Kontrolle von Kriminellen in Durres, was an Arber Cekaj erinnert und sein Kokain Verteil und Import Imperium von Bananen und Kokain. AAlternativ ist die Hamburger SPD, Albaner Verbindung der zweite Kokain Import Weg von Kokain. Klement Balili - Ilir Meta - Arben Ahmeti, Florian Koka: Hintergrund: Koco Kokedhima

      U nisën nga Ekuadori, 2 kontenierë 1 javë në portin e Durrësit, dyshohet se kanë kokainë! Ndalohen 3 punonjës të portit

    DURRËS-Policia greke ka zbuluar dy konteinerë që dyshohet se përmbanin kokainë dhe do të niseshin nga Porti i Pireut, Greqi për në portin e Durrësit, Shqipëri. Në një operacion të përbashkët, pala greke ka informuar atë shqiptare, që dy kontenierë brenda së cilëve është gjetur 45 kg e 801 gr kokainë, kanë dalë nga dogana dhe janë nisur drejt Durrësit, ku i ka kërkuar që ta mbanin gjatë gjithë kohës në kontroll, por të lejonin lëvizjen e tyre lirshëm, për të zbuluar se në duart e kujt do të shkonte kjo sasi droge. Referuar CNN grek, në datën 14 shtator 2019 dy kontenierët kanë lënë doganën greke dhe kanë mbërritur në Durrës në datën 17 shtator. Prej një jave, ai ka qenë në vëzhgim nga autoritetet shqiptare, ku në datën 20 shtator, pra vetëm 3 ditë pas mbërritjes në Shqipëri, rreth orës 4:00- 4:30 të mëngjesit, janë afruar kontenierit tre persona, të cilët kur kanë kuptuar se u pikasën, tentuan që të largoheshin. Megjithatë, kjo tentativë ka rezultuar e dështuar.
    Burime për Report Tv bëjnë me dije se personat e ndaluar janë punonjës të sigurisë portuale në Portin e Durrësit. Njëri prej tyre, referuar po të njëjtave burime, ka qenë shefi i turnit që merrej me kontrollin e kalimit të ngarkesave. Nuk dihet identiteti i tyre, teksa mësohet se vijojnë hetimet për të mësuar se cila është lidhja që ato mund të kenë sasinë e drogës. Kontenieri është nisur nga Ekuadori, i ngarkuar me banane, më pas është ndalur në Portin e Pireut për të mbërritur në Durrës. Operacioni do të finalizohet nesër ku dhe do të hapen dy konteinerët.
    Shkrimi në CNN grek
    Rendit zhvillimet sipas orarit:
    Ora 18:04
    FOTO/ Ky është kontenieri i dyshuar me drogë, që prej një jave ndodhet në portin e Durrësit
    Shqiptarja.com ka siguruar foton e kontenierit ku dyshohet se është ngarkuar një sasi droge, e shkrepur në portin e Pireut, Greqi. Ky kontenier është në vëzhgim prej mëse një jave nga autoritetet shqiptare, ku nesër do të finalizohet operacioni dhe do të hapet. Gjithçka ka qenë një operacion i përbashkët mes policisë greke dhe shqiptare, për të mësuar se kujt i përket kjo sasi, ku CNN grek flet për 45 kg e 801 gr kokainë.
    B.K./r.k./Shqiptarja.com  

  • Insider
    Jul 23, 2019., 16:05 •

    ww

    Datei ‚Toyota Yaris‘ bringt eine Gruppe von belgischen Staatsanwaltschaft nach Tirana. Ressourcen für „AOL“, sagte belgische Staatsanwaltschaft Treffen mit der Gruppe halten, die Untersuchungen auf Datei, sowie die Staatsanwaltschaft von der Serious Crimes Dolores Musabelliu und EnEd Nakuci leitet.
    Verfolgung von Belgien hat gebeten, Demokratische Partei, Lulzim Basha in Bezug auf die Einstellung von 3,4 Millionen Euro in dem „Toyota Yaris“ versteckten in Frage gestellt werden, während es nicht bekannt, ob diese Gruppe von belgischer Staatsanwaltschaft während des Verhörs unterstützen Leiter der Demokratischen Partei. Kryedemokrati Basha Person, die im Parlament die Frage der „Toyota Yaris“ angeprangert wurde.
    mapo.al
    Prokuroria për Krimet e Rënda ka sekuestruar asete dhe pasuri që rrjedhin nga veprimtari kriminale. Përmes një deklarate të shpërndarë për mediat, Policia e Shtetit njofton se ka finalizuar fazën e dytë të operacionit policor “BIZARK”. Vendoset sekuestro preventive mbi llogari bankare, truall dhe ranishte në pronësi të pjesëtarëve të një grupi të strukturuar kriminal.
    Burime për MAPO bëjnë të ditur se pronat janë sekuestruar për llogari të hetimeve për çështjen “Toyota Auris”, ku një vit më parë në Portin e Durrësit u bllokuan në një automjet që vinte nga Belgjika, 3.4 mln euro. Pronat e sekuestruara janë në pronësi të grupit kriminal që solli shumën e parave. Policia jep vetëm inicialet e pesë personave që u janë sekuestruar pronat si A. M., A. V., A. D., Gj. C. dhe K. M.
    72 mijë euro, truall dhe apartamente të sekuestruara Më konkretisht, janë sekuestruar llogari bankare prej 72 mijë euro në llogarinë e Shoqërisë me inicialet “TRC” sh.p.k, ranishte me sipërfaqe 11 167 m2 e ndodhur në fshatin Draç, Ishëm, në Gjirin e Lalzit, Durrës, ranishte me sipërfaqe 140 m2 e ndodhur në fshatin Draç, Ishëm, në Gjirin e Lalzit, Durrës, toke Arë me sipërfaqe 873 m2 e ndodhur në fshatin Draç, Ishëm, në Gjirin e Lalzit, Durrës, Truall me sipërfaqe 404,5 m2 + godinë banimi 2 katëshe, sipërfaqe banimi kati përdhe 147,6 m2, sipërfaqe verandë + shkallë 10,9 m2 + sipërfaqe banimi kati i parë 158,5 m2, e ndodhur në Njësinë Bashkiake Nr.11 Tiranë. Njoftimi i plotë i policisë Njësia Hetimore pranë Task-Forcës Speciale Qendrore, në Departamentin e Policisë Kriminale, nën drejtimin e Prokurorisë pranë Gjykatës së Shkallës së Parë për Krime të Rënda dhe në bashkëpunim me Agjencinë për Administrimin e Pasurive të Sekuestruara dhe të Konfiskuara, zhvilloi fazën e dytë të operacionit policor “BIZARK”, për veprat penale “Pastrimi i produkteve të veprës penale ose i veprimtarisë kriminale”, në bashkëpunim dhe “Grup i strukturuar kriminal”, faza e parë e të cilit është finalizuar në datën 24.06.2018. Në këtë kuadër u bë ekzekutimi i vendimit të Gjykatës, duke vënë nën sekuestro preventive disa pasuri të luajtshme dhe të paluajtshme të shtetasve shqiptarë me iniciale: A. M., A. V., A. D., Gj. C. dhe K. M. Bazuar në Vendimin e Gjykatës së Shkallës së Parë për Krime të Rënda, u vendosën nën sekuestro pasuritë: – Shuma prej 72 000 € Eurosh në llogarinë e Shoqërisë me inicialet “TRC” sh.p.k, pranë një banke të nivelit të dytë; – Ranishte me sipërfaqe 11 167 m2 e ndodhur në fshatin Draç, Ishëm, në Gjirin e Lalzit, Durrës. – Ranishte me sipërfaqe 140 m2 e ndodhur në fshatin Draç, Ishëm, në Gjirin e Lalzit, Durrës. – Toke Arë me sipërfaqe 873 m2 e ndodhur në fshatin Draç, Ishëm, në Gjirin e Lalzit, Durrës. – Truall me sipërfaqe 404,5 m2 + godinë banimi 2 katëshe, sipërfaqe banimi kati përdhe 147,6 m2, sipërfaqe verandë + shkallë 10,9 m2 + sipërfaqe banimi kati i parë 158,5 m2, e ndodhur në Njësinë Bashkiake Nr.11 Tiranë. Vazhdojnë veprimet procedurale në bashkëpunim me Agjencinë për Administrimin e Pasurive të Sekuestruara dhe të Konfiskuara, për kalimin në administrim nga shteti të të gjitha këtyre pasurive. Policia e Shtetit është e vendosur që nëpërmjet strukturave të specializuara të saj, në bashkëpunim të ngushtë me Prokurorinë dhe agjencitë e tjera ligjzbatuese, të gjurmojë, evidentojë dhe sekuestrojë të gjitha pasuritë që rrjedhin nga veprimtaritë kriminale. https://gazetamapo.al/toyota-auris-sekuestro-llogari-bankare-e-prona-ne-gjirin-e-lalzit/

    Etiketa: 3.4 mln euro, Gjiri i Lalzit, sekuestrohen prona, Toyota Yaris
    • Im Wörterbuch speichern
      • Keine Wortliste für Albanisch -> Deutsch...
      • Eine neue Wortliste erstellen...
    • Kopieren

  • BuckZiehsMutter
    Aug 02, 2019., 01:04 •

        Weitere Netzwerke rund um den Gross Kokain Handel in Belgien der aufflog

    „Toyota Yaris“ / belgische Behörden declare Suche zwei albanische Cousins

    Zwei albanische Vettern werden von belgischen Behörden wollten. Alfred und Elvis Vladi (33 und 39), die sich auf die Entdeckung von 3,5 Millionen Fahrzeugen in der „Toyota Yaris“, vor einem Jahr im Hafen von Durres. Unter anderem kommt die Nachricht von den belgischen Medien „HLN“, das besagt, dass albanische Vettern gefährlich sein können.
    „Im Rahmen einer gerichtlichen Untersuchung im Zusammenhang mit der Entdeckung von fast 3,5 Mio. € von den albanischen Behörden im Innern der beiden Autos, die belgische Bundespolizei sucht zwei Albaner. Heute haben die Behörden die Anfragenachricht an Alfred und Elvis Vlad verteilt. Beide können sehr gefährlich sein „, sagte der belgische Zeitungsartikel. http://shekulli.com.al/toyota-yaris-autoritetet-belge-shpallin-ne-kerkim-dy-kusherinjte-shqiptare/    

    • BuckZiehsMutter
      Aug 02, 2019., 01:21 •

      26 Jahre alter Mann unter Verdacht, wobei auch Albaniische Medien schreiben, es sei ein Albaner, hier Kosovo Albaner. lt. Joschka Fischer sollten die Drogen und Verbrecher Clan, doch 1999 in ihre Heimst zurückkehren, was ein Grünen Betrug ist und war.

      Bluttat in Kassel: 21-Jähriger auf offener Straße getötet

      Spurensuche: In der Nähe des Tatorts durchsuchen Beamte der Polizei nach Spuren. Auch auf benachbarten Grundstücken. Die Tat geschah wenige Meter davon entfernt.

      Ein 21-jähriger Mann aus Kassel ist in der Nacht zum Donnerstag auf der Knorrstraße in Kassel-Niederzwehren erschossen worden. Ein Verdächtiger wurde festgenommen.

      Aktualisiert um 17.04 Uhr -

      Ein 21-jähriger Mann aus Kassel ist in der Nacht zum Donnerstag auf der Knorrstraße in Niederzwehren erschossen worden. Das teilten Polizeisprecher Torsten Werner und Andreas Thöne, Sprecher der Staatsanwaltschaft, mit.

      Ein 26-jähriger Mann aus Kassel stehe unter dem dringenden Tatverdacht, den 21-Jährigen vorsätzlich getötet zu haben. Der Verdächtige, der zunächst geflüchtet war, sei von einem Zeugen benannt worden.

      Großaufgebot: Polizeischüler durchsuchen die Umgebung des Tatorts in Kassel-Niederzwehren nach Spuren.

      Spezialeinsatzkräfte des Polizeipräsidiums nahmen ihn am frühen Donnerstagmorgen an seiner Wohnung fest. Auch die mutmaßliche Tatwaffe konnte sichergestellt werden. Der Mann hat sich bislang noch nicht zu der Tat geäußert. Bei ihm handelt es sich um einen in Kassel geborenen Deutschen. Das Opfer kam nach Informationen der HNA auch in Kassel zur Welt, seine Familie stammt aus dem Kosovo.

      Opfer und Täter sollen sich nach Angaben der Polizei gekannt haben. Ein Streit zwischen den beiden jungen Männern muss wohl eskaliert sein. Auf offener Straße wurde auf den 21-Jährigen geschossen. Er starb noch am Tatort. Nach Informationen der HNA muss der Täter mindestens fünf Mal auf das Opfer geschossen haben. https://www.hna.de/kassel/21-jaehriger-kassel-offener-strasse-erschossen-zr-12878528.html

       
       

  • Gjoka
    Aug 15, 2019., 19:56 •

    vor 20 Jahren gut bekannt, das die Albaner nur kriminelle Netzwerke in Deutschland aufbauen, inklusive Schulen mit Kathalogen, was die Beutezug Clans stehlen sollen, bei ihrem Besuch in Deutschland. Kurden gegen Albaner Clans, Beide Verbrecher Ethnien, ohne Bildung und Verstand, von korrupten Politikern protegiert  

    Ein 20 Jähriger aus Burrel, wurde in Deutschland auf offener Strasse, durch ein vorbei fahrendes Auto hingerichtet. Ein zweiter Albaner wurde verwundet.

    Kush e vrau 20-vjeçarin nga Burreli në Gjermani? Del rezultati i autopsisë

    Pas vrasjes së 20-vjeçarit Keidi Pasha nga Burreli dhe plagosjes së një 31-vjeçari tjetër shqiptar në Gjermani, autoritetet hetimore kanë …
    20 Jahre nach Todesschüssen am Steintor Drogen-Mord vor Gericht Kommt Angeklagter (37) mit Jugendstrafe davon? Teilen Twittern per Mail versenden Artikel von: MIRKO VOLTMER veröffentlicht am 04.01.2017 - 12:14 Uhr City – Ein Mann in Handschellen auf dem Weg ins Landgericht Hannover. Er heißt Mesut Y. (37), ist mutmaßliches Mitglied eines kurdischen Killer-Kommandos, das 1997 in einer Eisdiele am Steintor einen Albaner erschoss, einen anderen schwer verletzt hatte. Jetzt, fast 20 Jahre nach dem Verbrechen, wird ihm der Prozess gemacht – unter Ausschluss der Öffentlichkeit: Weil der Angeklagte zur Tatzeit knapp unter 18 war, mussten Zuhörer den Saal verlassen, verbot das Gericht Fotos! Der Fall Täter 2015 festgenommen Steintor-Mord nach 20 Jahren vor Gericht Drei Killer feuerten am helllichten Tag in einem Eiscafé auf zwei Albaner. Einer starb, der andere überlebte schwer verletzt.

  • Die Deutsche Aussenminister Mafia im Balkan und Diplomaten von Klaus Kinkel, Franz Josef Strauss bis heute – Marina Durres – Albanien
    Aug 21, 2019., 06:14 •

    […] Ilir Meta Verbrecher Kartelle in Deutschland eine Legende, was bei „Ilir Doci“ in Bochum dem Autohändler anfängt, bis zum Deutchen Visa Skandal vor 2005. Bis zum […]

  • Gjoka
    Okt 11, 2019., 10:35 •

    Hinirichtung auf Albanisch, wo es meist um kriminelle Geschaefte geht. Es soll sich um einen Banden Krieg handeln Gefaengiss Sicherheits Chef, mit Original Mafia Auto mit getoenten Scheiben \ Bledar Toç

    Dinamika e vrasjes në Kavajë/ Efektivi gjuajti 16 herë, Haxholli e qëlloi vetëm me një plumb në qafë, policia hyri nga dritarja

    Report Tv zbardh dinamikën e vrasjes dje në Kavajë, ku humbi jetën Dritan Haxholli dhe u plagos me një plumb në qafë shefi i sigurisë së Brendshme në burgun e Durrësit Bledar Toçi si pasojë e shkëmbimit të zjarrit. Dritan Haxholli tentoi të futet nga kangjellat, por në këtë moment Marsida Qatja e ka marrë në telefon duke i thënë hajde se po të hapim derën. Në momentin që është futur brenda Hoxholli është konfliktuar brenda në banesë me Bledar Tocin dhe e ka qëlluar vetëm me një plumb, që e kapi në qafë, pasi i është bllokuar kallashnikovi. Pikërisht në atë moment ka tentuar të dalë prej andej, por Toci ka zbrazur të gjithë krehrin me plumba, 16 nga 17 fishekë që mbanë, duke e lënë të vdekur në vend. Toci u transportua në spital me makinën e tij ndërsa tre të tjerët që ndodheshin në banesë janë larguar prej aty. Dera kryesore ka qenë e mbyllur dhe kur ka shkuar policia ka hyrë nga dritarja. Njoftimin për ngjarjen blutë e Kavajës e kanë marrë nga vetë Marsida Qatja dhe banorët e zonës. Sipas burimeve, edhe një ditë para se të ndodhte ngjarja, Haxholli ka shkuar ka takuar Marsidën dhe aty kanë pasur konflikt. Ndërkohë që Toci u tentua të merret në pyetje pasditen e djeshme, por për shkak të gjendjes së renduar, pasi ka marre plumbin tejshpues në qafë, nuk ka mundur të dëshmojë, ku është ndaluar edhe nga mjekët deri në gjendjen e tij më stabël, pasi ndodhet në gjendje të rëndë.
    Për këtë ngjarje momentalisht janë të arrestuar dy vëllezërit Toçi, ku Bledari akuzohet për vrasjen e Haxhollit ndërsa vëllai tjetër Benardi, për akuzën e “Prodhimit dhe shitjes së lëndëve narkotike”.Nga dinamika e këtij krimi por edhe nga analiza që policia dhe prokuroria e Kavajës i ka bërë provave të administruara në vendin e ngjarjes, ka rezultuar se efektivi i policisë së burgjeve në burgun e Durrësit, ka marë vetëm një plumb në qafë, dhe momentalisht ndodhet jashtë rrezikun për jetën në spitalin rajonal të Durrësit. Ndërkohë vetëm Bledar Toçi, ka qëlluar më armën e shërbimit, një pistoletë tip “Glock” plot 16 herë në drejtim të Dritan Haxhollit. Gëzhojat e qitura nga pistoleta që ka përdorur Toçi, janë gjetur të shpërndara diamtrikisht në vende të ndryshme të shtëpisë së Marsida Qatjas në Kavajë. I pari që mund të ketë qëlluar besohet të ketë qenë viktima Dritan Haxholli, ndërsa me pas është kundërpërgjigjur shpejt dhe rrufeshëm efektivi i policisë së burgjeve Bledar Toçi, i cili që nga të shtënat e para ka paralizuar veprimet e Haxhollit që mbante një automatik me karikator të mbushur me 28 fishekë. Njeriu që u kthye në shkakun e ngjarjes së rëndë në Kavajë me një viktimë, Marsida Qatja gjatë marrjes në pyetje ka deklaruar në polici se prej kohësh ka pasur marrëdhënie me Dritan Haxhollin. Lidhja ka kohë që është ndërprerë por pavarësisht ndarjes, ka deklaruar 30-vjeçarja, muajin e fundit Dritan Haxholli, ka shkuar disa herë tek banesa e saj dhe ka insistuar për të kryer marrëdhënie seksuale me të. Marsida Qatja e ka refuzuar, por 41-vjeçari e ka shqetësuar përsëri, duke bërë që 30-vjeçarja t'i ankohet Bledar Toçit më 9 tetor 2019. Ky i fundit i cili i ka deklaruar asaj se "këtë problem do ta zgjidhte ai me Dritanin". Në mbrëmjen e datës 9 tetor 2019 Bledar Toçi ka shkuar në banesën e Marsidës dhe ka qëndruar së bashku me të, në prani edhe të Xhuljo Biturku, fqinj dhe shokë me Marsida Qatja si dhe Ermir Çela, shok i saj. Rreth orës 23: 30 tek banesa e Marsida Qatja ka shkuar Dritan Haxholli, i cili ka pasur me vete edhe një armë zjarri automatik dhe me qytën e armës ka goditur dritaren e kuzhinës së banesës së e cila ndodhet në katin e parë të pallatit. E ndodhur nën presionin e ish-të dashurit të saj, Marsida Qatja ka komunikuar me Haxhollin, duke i thënë që të vinte brenda për tu sqaruar dhe në vijim ajo ka hapur derën e banesës së saj dhe në këto momente është futur në derë me armë në dorë dhe ka konstatuar se në banesë ndodhej Bledar Toçi. Dritan Haxholli ka qëlluar me armë në drejtim të tij duke plagosur atë ku në këto momente Bledar Toçi ka nxjerrë një armë zjarri pistoletë që kishte me vete dhe ka shkëmbyer zjarr me Dritan Haxhollin i cili ka mbetur i vdekur në vend. E gjithë përplasja ka ndodhur brenda ambienteve të shtëpisë 67 metra katror dhe në prezencë të fëmijës 2 vjeçar të Marsida Qatjas, që fatmirësisht nuk ka pësuar asnjë lëndim dhe ndodhej në gjumë në katin e dytë të apartamentit duplex. Në vendngjarje ka pasur 16 gëzhoja ndërsa janë sekuestruar dhe automatiku me 28 fishekë në karikator dhe pistoleta. Ndërkohë kanë vazhduar veprimet e tjera hetimore ku është bërë kontrolli banesës së Bledar Toçi në lagjen 2 në Kavajë ku në banesën e tij ju gjetën vëllait të tij Benard Toci një sasi kokaine e ndarë në 7 doza me sasi afërsisht 4 gramë. Policia ka ngritur dyshime se lënda narkotike shpërndahej në ambientet e brendshme të burgut të Durrësit dhe në clubet e Kavajës. Provat e sekuestruara Një armë automatike model 56 me një krehër me 28 fishekë. 16 gëzhoja të kalibrit 9 mm Copa të ndryshme metalike dhe predha. Një armë zjarri e tipit Glock Një gëzhojë mod 56 kalibri 7.62 mm 7 doza me kokainë
    Ora 09:54
    Tronditet Kavaja, polici vret ish-të dashurin e 30 vjeçares (FOTO)

    Ballkoni i apartamentit ku ndodhi ngjarja

    16 / 16

    Shenjat e gjakut në apartamentin ku ndodhi ngjarja

    1 / 16

    Viktima Dritan Haxholli

    2 / 16

    Viktima Dritan Haxholli

    3 / 16

    Shenjat e plumbave te dera e apartamentit

    4 / 16

    I plagosuri polici Bledar Toçi

    5 / 16

    Marsida Qatja

    6 / 16

    Tryeza në apartamentin ku ndodhi ngjarja

    7 / 16

    Ballkoni i apartamentit ku ndodhi ngjarja

    8 / 16

    Apartamenti ku ndodhi ngjarja

    9 / 16
    Një nga dhomat e shtepise ku ndodhi ngjarja10 / 16

    Shenjat e plumbave në apartament

    11 / 16

    Pallati ku ndodhi ngjarja

    12 / 16

    Një nga dhomat e shtepise ku ndodhi ngjarja

    13 / 16

    Foto brenda apartamentit ku ndodhi ngjarja

    14 / 16

    Foto brenda apartamentit ku ndodhi ngjarja

    15 / 16

    Ballkoni i apartamentit ku ndodhi ngjarja

    16 / 16

    Shenjat e gjakut në apartamentin ku ndodhi ngjarja

    1 / 16
    d.ba./Shqiptarja.com

  • Kurdischen Terroristen mit „Abdulselam TURGUT“, Chef der Drogen und Terroristen Kartelle in Deutschland – Marina Durres – Albanien
    Okt 23, 2019., 17:30 •

    […] Wegren 1 Tonne Heroin, nach Deutschland, bestand ein BKA Haftbefehl bei Interpol, aber bei der Mafiös besetzten Justiz, den Innenministerrien und dem BKA in Deutschland, können ohne Problem, die Partnerschaften der Kurdischen und Albaner Clans, ihre Drogen, Zuhälter, Bordell Aktivitäten in Deutschland aufbauen und betreiben. 2011 in Albanien verhaftet, unter einer vollkommen kriminellen Justiz mit Gjin Gjoni kam man frei, verschwand spurlos bis heute, und schon vor 20 Jahren: Partner des Hekuran Hoxha, der mit kriminelle Deutschen Diplomaten, Visa Verkauf betrieben und mit Ilir Doci.  […]

  • Wird geladen
    ×